Ден 1

20-Май-2021

Тестове и отпътуваме. Минаваме границата. Констанца.

Днес станахме рано и отидохме към една лаборатория, за да ни вземат проби за пср тестове за ковид. След като свършихме тази работа си взехме по една закуска от баничарницата в квартала и седнахме на кафе, последно преди пътешествието. Резултатите от тестовете бяха готови около 3 часа по-късно. Взехме ги и отпрашихме бързо към румънската граница. Минахме я и продължихме директно към Констанца. По пътя резервирахме хотел за нашия престой.

Времето беше дъждовно и в града имаше задръстване, което забави пристигането ни. Булевардите тук са широки,но много от улиците са еднопосочни и това допълнително ни забави и обърка. В крайна сметка намерихме хотела и се настанихме. Починахме си малко и излязохме на разходка. В близост до хотела има голям парк с езеро и мол със заведения за хранене и тераса с изглед към езерото.

Напазарувахме си храна от супермаркета в мола и седнахме да хапнем в парка. Продължихме нашата разходка обикаляйки целия парк като междувременно си харесахме ресторант за вечеря на следващия ден. Прибрахме се уморени и си легнахме.