Ден 2

21-Май-2021

Обширна разходка из Констанца.

Днес се събудихме с алармата и слязохме на закуска в ресторанта на хотела, който се оказа просторен и доста уютен. Жалко, че не работи в останалото време, а само за закуската. Излязохме на разходка в друга част на града – минахме през почти цялата плажна ивица към централната част на града, т.нар Стар град. Плажовете тук са много големи, заобиколени от гъста растителност и малко на брой заведения, които всъщност се падат над плажа.

Седнахме в едно от тях и пихме кафе. Цените са сравнително по-високи от тези в България. За сметка на това кафето беше чудесно.

Оттам продължихме към центърчето, където се намира Археологическият музей на Констанца.

Извадихме късмет и посещението ни там беше безплатно. Имаше голям брой глинени и стъклени съдове във всякакви размери – от малки до такива достигащи 1 метър, украшения, най-голямо впечатление правят няколко статуи – големи, масивни и изработени в детайли.

Обиколихме и останалата част от Стария град, хапнахме по един сладолед на тръгване обратно към хотела и изведнъж започна да вали. За наша радост просто ръмеше и за малко се усили, така че не можа да ни намокри.

Починахме си и вечерта излязохме на ресторанта, който бяхме си набелязали. Беше тъмно и гледката към езерото и парка не се разкриваше, но храната беше майсторски направена и персоналът любезен. Заведението е в светли цветове, точно както подобава на рибен ресторант.